Regulamin

§1 Ogólne zasady:

1. Wchodząc na serwer akceptujesz warunki niniejszego regulaminu i oświadczasz, że masz ukończone 16 lat lub masz zgodę rodziców na dołączenie.

2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

3. Zabrania się działania na szkodę sieci Last Station (lub nawet gróźb o takiej tematyce).

4. Zabrania się jakiegokolwiek reklamowania bez zgody administracji.

5. Na serwerze możesz posiadać maksymalnie jedno konto. Posiadanie więcej niż jednego konta do gry jest zabronione.

6. Zabrania się używania wspomagaczy, które ułatwiają rozgrywkę i przeszkadzają innym.

7. Zabrania się użycia zewnętrznego oprogramowania w celu ułatwienia rozgrywki (makra do myszy/klawiatury itp.)

8. Zakazuje się obrażania/wyzywania innych graczy.

9. Zabrania się przekazywania lub udostępniania swojego konta osobom trzecim.

10. Zabrania się podszywania pod innych graczy lub administrację.

11. Zakazane jest wyłudzanie informacji, haseł do kont itd.

12. Administracja ma prawo wyprosić użytkownika z serwera, jeśli ten ma nieodpowiedni nick lub skin.

13. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany lub uaktualnienia całości lub części tego regulaminu w dowolnym momencie.

14. Administracja ma prawo do zbanowania użytkownika, gdy ten nie łamie regulaminu, kiedy uzna to za stosowne.

15. Jeśli aplikujesz na jakąkolwiek pozycję staffu, w linijce "Napisz o sobie kilka słów" zawrzyj frazę "szczerbatek". Nie dziel się tym punktem regulaminu z innymi.


§2 Czat:

1. Czat w grze służy do komunikacji pomiędzy graczami, a nie do skarg.

2. Czat jest dostępny dla każdego zarejestrowanego użytkownika.

3. Zabrania się spamowania na czacie.

4. Zabrania się nadużywania DUŻYCH LITER.

5. Zabrania się nadużywania wulgaryzmów.

6. Obowiązuje zakaz nagminnego żebrania o przedmioty/walutę  na czacie.



§3 Zasady płatnych usług:

1. Kupując jakąkolwiek usługę akceptujesz regulamin.

2.  Zakupując usługę potwierdzasz swoja świadomość możliwości utracenia danej usługi.

3.  W przypadku złamania regulaminu administracja ma prawo do nadania kary lub zabrania zakupionej usługi.

4. Administracja nie odpowiada za oszustwo w transakcji, która nie została zawarta na stronie sklepu serwera

5. W przypadku błędu podczas zakupu skontaktuj się z administracją (najlepiej za pomocą discorda)

6. Nie przyjmujemy reklamacji.


§4 Zasady serwera SkyBlock

1. Poza okazjonalnymi eventami administracja nie rozdaje przedmiotów ani kluczy.

2. Obowiązuje zakaz kradzieży przedmiotów w przypadku opuszczania wyspy innej osoby.

3. Wchodząc na arenę PvP akceptujesz ryzyko straty przedmiotów i skycoinów. Administracja nie traktuje zabrania przedmiotów z areny jako kradzieży.


§5 RODO (Rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

1. Zapisujemy Twoje IP, żeby móc walczyć z nieuczciwymi graczami oraz do celów kontynuacji sesji bez logowania.

2. Masz prawo do dostępu. Możesz skontaktować się z nami za pomocą komunikatora discord, gdzie poprosimy o adres email, na który wyślemy przechowywane przez nas dane.

3. Masz prawo do usunięcia. Możesz skontaktować się z nami za pomocą komunikatora discord, z prośbą o usunięcie danych osobowych znajdujących się na naszych serwerach.

4. Grając na serwerze wyrażasz zgodę na udostępnianie Twoich danych stronom trzecim.


Korzystamy z usług OpenData. 

weryfikacja

prywatność